The Disappearance of Kimmy Diore
When Kimmy Diore is kidnapped in broad daylight, shockwaves go beyond her family circle. Kimmy is no ordinary six-old-year girl, but a YouTube star whose videos are followed by millions of viewers. To save her, Sara Roussel must dive into an unfamiliar world, both fascinating and terrifying. She enters the Diore family’s inner circle, gradually uncovering secrets that resonate with her own.
When Kimmy Diore is kidnapped in broad daylight, shockwaves go beyond her family circle. Kimmy is no ordinary six-old-year girl, but an iconic YouTube star whose daily videos are followed by millions of viewers. Sara Roussel is placed in charge of the investigation and plunges into an unfamiliar world, both fascinating and terrifying. Images of innocent child influencers cycle between anonymous fans and brands that pay parents of child influencers. Sara enters the Diore family's inner circle, gradually uncovering secrets that resonate with her own past.
Freely adapted from the novel "Kids Run the Show," written by Delphine de Vigan.