The Nest
A wealthy couple and a teenage girl make a pact that will change all of their lives forever. Dan and Emily are crazy about each other. They live in a huge house in a beautiful location just outside Glasgow and want for nothing. All that’s missing is a baby – and they’ve been trying for years.
A wealthy couple and a teenage girl make a pact that will change all of their lives forever, in a new five-part drama from Bafta and RTS award-winning writer Nicole Taylor. Dan and Emily are crazy about each other. They live in a huge house in a beautiful location just outside Glasgow and want for nothing. All that’s missing is a baby – and they’ve been trying for years. Through a chance encounter they meet Kaya, an 18 year-old from the other side of the city, whose life is as precarious at theirs is comfortable. When Kaya agrees to carry their baby, it feels like they were meant to meet – but was it really by chance? Who is Kaya and what has brought her to this couple? Can the dreams of Kaya, Emily and Dan be fulfilled, or have all three embarked on a relationship of mutually assured destruction?