Whatever, Whenever
An unattainable prize, the hidden truth, an attraction for someone already committed. Even the most difficult wishes can be fulfilled with just one call to the company Whatever, Whenever, which provides whatever you want, whenever you want. The price is low, but the cost is high: helping with another customer's order - no questions asked, whatever it may be.