Wild Crime
Eighty-five million acres make up the National Park System, and only 34 special agents nationwide are responsible for investigating crimes that occur on this public land. “Wild Crime” chronicles this unique team as they seek to bring law and order to some of America’s most rugged and remote landscapes, tackling a new case each season.