Your Friendly Neighborhood Spider-Man
"Your Friendly Neighborhood Spider-Man” is an animated series that follows Peter Parker on his way to becoming a hero, with a journey unlike we have ever seen and a style that celebrates the character’s early comic book roots.
During high school orientation Peter’s life is forever changed. A new era of Spider-Man begins here!
Peter begins an exclusive internship, but his first day is way more complicated than he expected.
Peter deals with the fallout of his secret revealed. Meanwhile, Lonnie’s perfect life falls apart.
Peter and Norman work through creative differences, while Lonnie undergoes a loyalty test.
Peter makes a new friend. Meanwhile, Lonnie finds himself in the sights of a dangerous gang.
Peter’s night off is derailed when he must suit up to stop a mysterious intruder.
Peter and Lonnie face the consequences of their secret lives. Spider-Man faces his biggest threat.
Spider-Man swings into action, as Lonnie looks to settle a score and Norman visits an old friend.