Lee & Cindy C.
An amateur grunge rocker, Lee, and pop singer Cindy C. face a crossroads. He's disillusioned with his band, and she's eager to escape her bubblegum image. An unlikely sympathy develops in this dark comedy about rock dreams and unpredictable love.