Jack Bruce: Live
Rock legend Jack Bruce commands the stage in this electrifying live concert. Backed by an all-star band, he delivers a mesmerizing performance of Cream classics and solo works, showcasing his iconic bass playing and soulful vocals in a masterclass of rock and jazz fusion.