Join Richard Ayoade for a mini-break with a difference. Acclaimed director, author, and BAFTA-winning actor Richard Ayoade has a problem: he hates going on holiday. For him, travel is boring, stressful, and takes far too long. There must be a way to make it more fun, more efficient, and less tedious. Richard aims to get maximum holiday value from the minimum time expended.
Join Richard Ayoade for a mini-break with a difference. Acclaimed director, author, and BAFTA-winning actor Richard Ayoade has a problem: he hates going on holiday. For him, travel is boring, stressful, and takes far too long. There must be a way to make it more fun, more efficient, and less tedious. Richard aims to get maximum holiday value from the minimum time expended. He’s cold, he’s calculating, he’s ruthless. This is travel without mercy. In this special, comedian David Baddiel joins Richard Ayoade for a seasonal mini-break in Jordan, visiting world-class wonders, jaw-dropping deserts, and over-salted seas as they follow in the footsteps of prophets and legends.