Art Trails of the Riviera
Explore the Cote D’Azur beyond its sun and sea. Delve into its rich artistic heritage, once home to icons like Cezanne, Renoir, and Picasso. Follow Kate's journey from Aix to Nice, tracing the footsteps of these masters and discovering the landscapes that inspired their timeless works. Experience the intersection of art and history in the heart of Southern France.