Mumbo Jumbo
Action and Adventure, Animation, Fantasy
When Mumbo Jumbo magically grows to giant size, he must go on a dangerous journey with his three friends, to find the scary witch Baba Jaga in hopes she can turn him small again. It is an adventurous journey which might make Mumbo Jumbo small again, but a whole lot bigger on the inside.