Onur, who has to get married and have children in order to receive the inheritance his grandfather left and to be the head of the company, goes on a date at his mother's request. Lale is at the same place for the date her mother arranged for her. Lale and Onur, who don't know each other, sit at the same table as a result of various misunderstandings. This mistake leads to a big surprise.
Onur has to tell the truth to Lale. Yıldırım talks to Songül to make her forgive him.
Songül explains to Yıldırım why he needs to go. Onur cannot tell the truth to Lale.
Onur wants to introduce his daughter to his family. Kurtuluş sees Onur and Özge together.
Lale realizes that Onur is hiding something from her. Songül's plan to make Yıldırım jealous works.
Onur must find a way to get Lale's necklace. Kurtuluş confesses what he has done.
Kurtuluş manages to take the necklace from Lale's bag. Yıldırım learns Onur's big secret.