My First Love
When Ella leaves home to study, she doesn't get the student flat she dreamed of, instead, she's placed in an institution. There, she meets her first love, and her life takes an unexpected turn. Ella has always been in a wheelchair, but she refuses to accept a life behind closed doors. She decides to fight for her freedom and her dreams.
When Ella leaves home to study, she doesn't get the student flat she dreamed of, instead, she's placed in an institution. There, she meets her first love, and her life takes an unexpected turn. Ella has always been in a wheelchair, but she refuses to accept a life behind closed doors. She decides to fight for her freedom and her dreams. 'My First Love' is a gripping film based on true events about courage, hope and the right to live freely.