Doces do Ofício
In "Doces do Ofício," Francisco Moreira presents the best of pastry, proving that it is possible to make different desserts - while demystifying the difficulty in making various types of presentation. Each episode has a theme. You will see delicious sweets, desserts that combine pastry techniques with good ingredients, as well as traditional sweets reinvented.