Falkenberg Farewell
It’s the last summer in Falkenberg. The future looms for five childhood friends who are becoming young men, but not all of them will be there to see it.
It’s the last summer in Falkenberg. The future looms for five childhood friends who are becoming young men, but not all of them will be there to see it. A film about friendship, memories and a final farewell to the little town by the sea.