From 39 kr. a month for 3 months
The year is 1958. Two orphans arrive in a small village in the countryside to spend the summer in the care of Mr. Johansson, the grumpy local undertaker.
The year is 1958. Two orphans arrive in a small village in the countryside to spend the summer in the care of Mr. Johansson, the local undertaker. However, the kids don’t share Mr. Johansson’s grumpy and narrow-minded attitude towards life.