About the Birds and Bees
In a rural Finnish town, a boy smuggles home a girl on the eve of his 16th birthday. The boy’s father accidentally walks in on the young couple’s tender moment. To their horror, the teens notice their protection has failed and the nearest pharmacy is closing soon.