RACE
With little on her resume but full of passion, Park Yoonjo manages to get hired by a top company through an unbiased recruitment project. Proving her value at work is hard, but she powers through life with her old friend and colleague Ryu Jaemin, role model Goo Yijung, and best supporter Seo Donghoon.
With little on her resume but full of passion, Park Yoonjo gets a once-in-a-lifetime opportunity when she gets hired by the top company, Seyong, through Spec-Out, an unbiased hiring project. However, Yoonjo still has a long way to go in proving herself to the executives who regard her no more than a promotional piece for the company and to her co-workers who doubt the fairness of her hiring. Still, with her old friend and colleague Ryu Jaemin, role model CCO Goo Yijung, and best supporter PR agency CEO Seo Donghoon, Yoonjo powers through life.
Yoonjo's effort fails, and she moves on to another project. Seyong begins a new recruitment project.
Yoonjo gets hired by Seyong through Spec-Out recruitment. The news of the new CCO makes a stir.
Yoonjo is busy with the promotion of Spec-Out. Soon, an article suspecting unfair hiring is posted.
Yoonjo is assailed by doubts and Jaemin tries to reveal the truth. Yijung calls the PR department.
Jaemin is forced to assist Team 1. Yoonjo takes on the cosmetics task and gets closer to Donghoon.
Yoonjo's proposal for Celltics BI revamp shocks the company. She confesses her feelings to Jaemin.
Yoonjo and Jaemin feel awkward in the TF team. Jaemin sees Donghoon confess his feelings to Yoonjo.
A negative publicity plan concerns Yoonjo. The CEO's social media post undermines Yijung's position.
Negative publicity gets Yoonjo in trouble. Jaemin finds faked data and is accused of whistleblowing.
Jaemin and Yoonjo meet Yijung at the personnel committee. Meanwhile, Jaemin has confused emotions.