The Descendants
Matt King (George Clooney) attempts to repair his relationship with his two daughters after his wife is in a boating accident off of Waikiki.
Based on the novel by Kaui Hart Hemmings, the film stars George Clooney as an indifferent husband and father of two girls, who is forced to re establish his relationship with his daughters after his wife suffers a boating accident off of Waikiki.