Welcome To Gomorrahland
The Camorra is on its knees, thanks to "Welcome to Gomorrahland," a comedy TV show that mocks the criminal organization. Its success makes the actors stars, but when threats arrive, they are forced into a security program, while the unjustly accused Camorra plots revenge.