Het Echte Leven
Martin is a young director who is making a feature film in which his girlfriend plays the lead role. In this film, she has to start a relationship with another man as a test of love. However, things go awry when Martin fires the male lead actor and replaces him with Dirk, a crew member without acting experience. As he can only play himself, real life takes over.