Secrets of Wild India
'Secrets of Wild India' celebrates the diversity and drama of India's extraordinary and varied landscapes. In this three-part series, each episode focuses on one iconic ecosystem, a snapshot of how life works in each unique environment. Packed with beauty, bizarre coalitions, hardship, death and new life, this series gives the viewer a front row seat to the wildlife spectacles that are the jewels in the crown of Asian natural history.
We'll meet the endangered one-horned rhinoceros, a survivor of 37 million years of evolution.