The Lodge
Skye and her dad move to the country to help run the Lodge. Starting over isn’t easy and despite her bestie Josh at the end of a phone making new friends can still get confusing.
Skye and her dad move to the country to help her granddad run the Lodge. She soon discovers when it comes to making new friends it can be confusing. Ben and best friend Sean are training for National finals when Skye arrives and it’s clear there’s now more than biking rivalry. Noah and Kaylee are close friends who share a love of music. When a reality show filming Danielle turn their attention to Skye’s efforts to save the lodge from being sold, everyone’s involved with the exciting and dramatic events around the Lodge.