White Collar
Charming con man Neal Caffrey escapes from prison, only to be recaptured by his nemesis, FBI Agent Peter Burke. With few options, Caffrey helps the bureau bring down other elusive criminals in exchange for his eventual freedom. But before long, Caffrey finds himself playing cat and mouse with those who want him back in prison -- or dead.
Peter brings Rebecca in to help Neal, who is kidnapped by her former associate, Jim Boothe.
To cement his trust with the Pink Panthers, Neal must align with a dangerous enemy from his past.
Running a con for the Pink Panthers, Neal is conflicted scamming an innocent mark.
With the Panthers laying low, Peter and Neal focus on a case involving someone from Mozzie's past.
While side-stepping a mole hunt, Neal is tasked to plan a heist for the Panthers at short notice.
To help Neal carry out a risky heist, Peter must involve himself in a con against the Panthers.