En temporada baja
Alberto was once a successful football agent but now lives in a campground on the outskirts of Valencia. One day, he meets Charly, a divorced police officer who sleeps at the station while trying to win back his ex-wife. Alberto invites Charly to stay at the campground and introduces him to his friends. Together, they try to support one another through a fragile sense of camaraderie.