Candy: A Death in Texas
Candy Montgomery is a 1980 housewife and mother who did everything right—good husband, two kids, nice house, even the careful planning and execution of transgressions—but when the pressure of conformity builds within her, her actions scream for just a bit of freedom. Until someone tells her to shush. With deadly results.
Candy Montgomery goes about her day while Allan Gore tries to reach his wife, Betty, on the phone.
The truth closes in on the Montgomerys. Allan deals with the fallout of the previous day.