Cançó per a tu
Barcelona, 1966. Law student Laia juggles her studies, a library job, and songwriting. Her world shifts when she begins dating Ignasi, an activist in the anti-Franco movement. Their relationship is further complicated by Ignasi’s wealthy, seemingly shallow best friend, David, who is not who he seems to be.
Barcelona, 1966. Laia is a law student at the University of Barcelona. She works part-time in the university library to help cover her tuition and writes songs in her free time. Laia starts dating Ignasi, a student who is committed to the clandestine fight against the Franco regime. Someone breaks into their relationship: David, Ignasi's best friend. A shallow boy from a well-to-do family who is not who he seems to be.