Lost Treasures of the Maya
National Geographic Explorer Albert Lin ventures into the Guatemalan jungle to explore how a new high-tech treasure map is revealing tens of thousands of ancient ruins. Dozens of archaeologists head out on a voyage of discovery, exploring lost ruins for the first time in 1,500 years. What they’re finding is rewriting the history of one of the world’s most mysterious ancient civilizations.
A mysterious pyramid complex and newly-discovered cave systems reveal ancient Mayan rituals.
Albert explores a flooded cave and deep into the jungle, finding clues to forgotten Mayan royalty.
Lost pyramids and hidden treasures reveal the epic scale of the ancient Mayan civilization.