Ano De Gracia
A grumpy old woman shares an apartment with a young, rebellious villager fighting for his place. While the old woman has given up on her dreams, the young man keeps them alive. Despite their constant clashes, they need each other. Humor, tenderness, lively neighbors, a vibrant neighborhood, a beautiful girl, and a powerful soundtrack highlight this story of finding the bright side of life.