Million Dollar Nannies
A young group of elite nannies heads to Ibiza to launch a new kind of agency, built by nannies, for nannies. They're promised VIP families, life-changing money, and a shot at something bigger than any of them could build alone. But fierce competition, personal drama, and a scandal from the past threaten to derail the dream before the summer sets.