Watching You
After Lina’s impulsive encounter with a stranger is captured on hidden camera, her world descends into chaos. As trust erodes and tensions mount among those closest to her, a shocking death leads to her fiancé’s arrest. Seeking comfort in a new relationship, Lina soon realises she’s caught in a deeper conspiracy. With her life hanging in the balance, Lina must unmask a dangerous voyeur before she loses everything.
Lina's secret fling becomes a trap — someone’s watching, and they’re ready to expose her.
In the wake of a tragic loss, Lina suspects a darker truth lies within her inner circle.
Months later, Lina’s happy — until a chance meeting proves the past isn’t buried after all.
Lina’s truth unravels into a deadly mind game — where every move could be her last.
With nothing left to lose, Lina hunts the voyeur who ruined her. Justice her only obsession.