Nashorn im Galopp
Bruno is making his way through the city searching for its soul. Driven by his curiosity, a challenging imagination and his wild reflection on reality, he is lifting the old dusty curtain on the city‘s crusted perception. Bruno is collecting patterns, spaces and surfaces, and showing us the city as we have never seen it before.