Happy Go Lucky
Nunzio and Paolo, consistently unsuccessful business partners, open a vegetarian restaurant. But to appease a food critic, they're forced to turn the place into a steakhouse. Committed vegetarians, they hilariously attempt to sell plant-based steaks as authentic meat, leading to absurd situations.