Clipped
Based on the “ESPN 30 for 30” podcast The Sterling Affairs, the limited series goes behind the scenes of a notorious NBA owner’s racist remarks, captured on a tape heard around the world.
V. tries to explain herself to Barbara Walters. Doc finds himself doing everybody’s job.