Uncle Samsik
Uncle Samsik is capable of providing three meals a day, even during the war, while elite Kim San dreams of changing the world. Can Uncle Samsik really fulfill Kim San's ambitious plan as he claims?
Uncle Samsik introduces himself to Kim San as the one who can turn his world around, much like the Earth's rotation and revolution. He assures Kim San that he can make any dream a reality. However, as Samsik's plan for Kim San unfolds, more people interfere.
Is Samsik truly the one who will fulfill Kim San's dream, or is he a devil leading Kim San into a political realm of schemes and corrupting him into a monster?
Samsik tells Kim San they share the same dream and vows to help, but Kim San remains resistant.
When Kim San does not give in, Samsik plans to win over Kim San's friends first.
Samsik plots an ambitious plan to use Kim San to control the country's economy and politics.
Samsik advises Kim San to forsake love and respect if he aspires to reach high places.
Samsik plans to present Kim San as the upcoming political leader dedicated to upholding democracy.
Jealousy overwhelms Samsik as General Choi Hanrim, a father-like figure to Kim San, appears.
Samsik subtly puts a plan for Kang Seongmin into the master plan to make Kim San the prime minister.
Kim San trusts Samsik with all his secrets, but Samsik withholds some of his plans from Kim San.
Kim San's suspicion grows as he doubts if Samsik can truly part ways with Kang Seongmin.