Om Nom Stories
One day, Om Nom mysteriously shows up at the doorstep of one boy's house, and this marks the beginning of many adventures. He travels back in time, gets trapped in an enchanted book, hunts sweets around the world, and takes up videoblogging and various professions. Together with Om Nelle, he turns into a superhero, raises the little Nibble Nom, works in the family café, and makes many new friends!
One day, Om Nom mysteriously shows up at the doorstep of one boy's house, and this marks the beginning of many fun adventures. He travels back in time to his ever hungry ancestors, gets trapped in an enchanted book, hunts local sweets around the world, and takes up videoblogging and various professions. Together with Om Nelle, he turns into a superhero to fight evil, raises the little Nibble Nom, works in the family café, and makes many new friends in the new neighborhood!
Om Nom, Nibble Nom, and Evil Spider play with magic cards and get zapped into a fairy-tale world.
A crown chase, a voyage through outer space, and a Viking struggle against the Siren!