Malcolm in the Middle
Malcolm, a 9-year-old kid who enjoys skateboarding and hanging out with best friend Stevie, has his life turned upside down when he is forced into the "gifted" class and finds himself surrounded by a group of talented outcasts.
Malcolm, a 9-year-old kid who enjoys skateboarding and hanging out with best friend Stevie, has his life turned upside down when he is forced into the "gifted" class and finds himself surrounded by a group of talented outcasts. Since Malcolm's favorite and oldest brother was sent away to military school, Malcolm must also cope with brothers Reese and Dewey. The boys' parents Lois and Hal, struggle to keep it all together.
Malcolm, preparing to attend Harvard, is trying to figure out how to pay for everything.