First Class Chefs: Family Style
First Class Chefs: Family Style is a cooking competition for the whole family! Each week teams of two family members go head to head to create a delicious and healthy dish.
Father and son pair The Brownies go head to head with vegetarian team, the Gourmet Greens.
Smart 'n' Spicy are back, but this time they are competing against The Freiburg Foodies.
The Kitchen Crusaders pit their skills against the fiercely competitive Familicious.
Madz & Dadz are back, this time competing against Jamie and his Auntie in team Salt & Pepper.
Team Naseem prepare an Asian dish while The Freiburg Foodies prepare a creamy German treat.