Arberia
Arbëria tells a tale of nostalgia and conflict between the past and the present. Aida Greco, a modern yet melancholic woman, navigates the tensions between belonging and self-discovery. As a skilled tailor in a bustling city, she reconnects with her Albanian heritage upon returning to her ancestral village in southern Italy after her father's death, finding solace and renewed energy in her roots.