Planet of the Birds
From the North Pole to isolated islands, birds can live almost anywhere. How do these resilient animals thrive in such different environments? They have adapted to be tough and versatile through their bodies, feathers, movement, and song. In this global tour of the bird world, we get to know these nomads of the sky.