Paolo's Happiness
Paolo Piangino is a very happy man—because he can cry. He cries when stories have a sad ending and cries when stories have a happy ending. Paolo’s tears make other people happy, too. They can pick Paolo’s happiness like flowers. However, they cannot hold on to it.