The Killing
This dramatic series ties together three distinct stories around a single murder including the detectives assigned to the case, the victim’s grieving family and the suspects. As it unfolds, it becomes clear that there are no accidents; everyone has a secret, and while the characters think they’ve moved on, their past isn’t done with them.
Reddick digs deeper as Linden and Holder struggle to keep their investigation from going cold.
New information about the family murders surfaces. Meanwhile, Holder's loyalty is put to the test.
Linden and Holder are confronted with the shocking truth behind the Stansbury murders.