Mr. Popper's Penguins
Tom Popper is a successful businessman who’s clueless when it comes to the important things in life, until he inherits six adorable penguins, who turn his apartment into a winter wonderland.
Tom Popper is a successful businessman who’s clueless when it comes to the really important things in life until he inherits six “adorable” penguins, each with its own unique personality. Soon Tom’s rambunctious roommates turn his swanky New York apartment into a snowy winter wonderland — and the rest of his world upside-down. Adapted from the award-winning classic children’s book.