Summer '82: When Zappa Came to Sicily
Summer '82 - When Zappa Came to Sicily is a documentary recounting Frank Zappa's concert in Palermo, Sicily, through rare footage and personal anecdotes. Filmmaker Salvo Cuccia, a Zappa fan who missed the concert, collaborates with Zappa's family to recreate the event, weaving in his own memories from that summer.