Lost Cities with Albert Lin: The Great Flood
Albert Lin is on a global adventure, from icy Black Sea depths to the heights of the Peruvian Andes, searching for the origins of Great Flood stories.
Albert Lin is in search of the origins of the Great Flood. A story that is not just an echo from our ancient past but shared by cultures across the world. It’s an epic quest that takes Albert from the icy depths of the Black Sea and the remains of a lost prehistoric civilization to the heights of the Peruvian Andes and a sacrifice site like no other.