Beyblade X
Aspiring pro Blader Robin Kazami joins up with former champ Jaxon Cross and mega-popular influencer Multi Nana-iro to form Team Persona.
Amateur Blader Robin Kazami finds himself out of a team when his friends ditch him after a crushing defeat. Lucky for him, a chance encounter with former champ Jaxon Cross leads these two unlikely teammates to join forces. Jaxon intends to climb back to the top of The X under the alias “Blader X” and challenge his old teammate and current champ, Khrome Ryugu. When they find a third team member in mega-popular influencer Multi Nana-iro, the newly formed Team Persona set their sights on going pro and claiming their spot at the top.