Bedazzled
Elliot Richards is a hapless young man consumed by unrequited love, and desperate to change his life, he makes a deal with the Devil who slyly promises to do just that - for a price.
The Devil's never been so hot or hilarious! Brendan Fraser is a hapless, love-starved computer technician who falls prey to sinfully sexy Elizabeth Hurley when he agrees to sell her his soul in exchange for seven wishes. But the sly Princess of Darkness has more than a few tricks up her... sleeve. And before you can say Fire and Brimstone, Elliot's life becomes a hysterical hell on earth.