Soy Luna: Let's Roll Again
After an accident that sidelined her, Luna returns to her beloved Jam & Roller. Putting on her skates again won't be easy, especially when a hidden villain's plan starts to complicate her life. She'll also face a dilemma, torn between old flames. Amidst songs, adventures, and reunions with friends, Luna will have to overcome many obstacles to fulfill her dream.
At the peak of her career as a professional freestyle skater, Luna Valente suffers a terrible accident and disappears without a trace from the skating world, leaving an indelible mark. Two years later, a significant event in the life of one of her best friends brings her back to Buenos Aires, just as a new and important tournament in the freestyle world is about to begin: the Benson Legacy Cup, named in her honor. Once she arrives at her beloved Jam & Roller, Luna is reunited with her friends and past loves. Returning to the rink won't be easy, but the desire to put on her skates and feel wings on her feet again quickly proves too strong to resist.