Chucky
When teenager Jake Wheeler happens upon a ‘Good Guy’ doll at a garage sale, he has no idea that he is bringing home Chucky, the possessed doll whose sole purpose is to kill its way into another body. Creator Don Mancini brings the red haired, blue-eyed terror to the television screen, with Brad Dourif returning to voice Chucky.
The notorious Chucky slashes his way to television in a killer new series written and executive produced by creator Don Mancini, who penned the iconic film franchise. After teenage loner Jake Wheeler (Zackary Arthur) discovers a vintage 'Good Guy' doll at a suburban yard sale, a quiet American town soon erupts into mayhem as a blood-chilling murder spree begins to spill everyone's deepest and darkest secrets. While Chucky (voiced by Brad Dourif) unleashes havoc, familiar faces from his past return and threaten to reveal his shadowy origins as a seemingly ordinary child who somehow became the legendary murderous doll.