Amsterdam Central 24/7
900 dedicated men and women do their utmost every day to keep everything running smoothly.
There is a unique station in the heart of the bustling metropolis of Amsterdam: Amsterdam Central Station. Behind the historic facade of this iconic monument, 900 dedicated men and women do their utmost every day to keep everything running smoothly. During the largest renovation in its history, they are constantly challenged to be prepared for the unexpected.