Ready or Not 2: Here I Come
Moments after surviving an all-out attack from the Le Domas family, Grace discovers she’s reached the next level of the nightmarish game — this time with her estranged sister at her side. With four rival families hunting her, Grace has one chance to survive, keep her sister alive, and claim the High Seat of the Council that controls the world.
Moments after surviving an all-out attack from the Le Domas family, Grace (Samara Weaving) discovers she’s reached the next level of the nightmarish game — and this time with her estranged sister Faith (Kathryn Newton) at her side. Grace has one chance to survive, keep her sister alive, and claim the High Seat of the Council that controls the world. Four rival families are hunting her for the throne, and whoever wins rules it all. Also starring Sarah Michelle Gellar, Shawn Hatosy, Nestor Carbonell, with David Cronenberg and Elijah Wood, "Ready or Not 2: Here I Come" is directed by Matt Bettinelli-Olpin and Tyler Gillett, and written by Guy Busick and R. Christopher Murphy.